Як повернути товар належної якості (наприклад, передумали):

1. Обмін або повернення товару можливий протягом 14 днів з моменту покупки.

2. Обмiн або повернення товару здійснюється в разі якщо:

  • Товар не був використаний і не був ужитий; 
  • Зберiгається упаковка і комплектація товару.

3. Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту покупця протягом п'яти днів з моменту отримання товару магазином.

4. Повернення товару належної якості який ініціюється покупцем (наприклад, передумали) здійснюється через Нову пошту і оплачується за рахунок покупця.

 

Як повернути або обміняти товар неналежної якості в разі виявлення заводського дефекту (наприклад, зламалася кришка):

1. Обмін або повернення товару можливий протягом 14 днів з моменту покупки.

2. Обмiн або повернення товару здійснюється в разі якщо:

  • Товар не був використаний і не був ужитий; 
  • Зберiгається упаковка і комплектація товару.

3. Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту покупця протягом п'яти днів з моменту отримання товару магазином.

4. Замiна бракованого товару на новий здійснюється після того, як магазин отримує бракований товар через Нову пошту від покупця.. В такому випадку всю доставку оплачує магазин.

 

Рекомендуємо при отриманні замовлення на відділенні Нової Пошти або кур'єром, уважно оглянути покупку на предмет:

  1. Вiдповiдностi переліку одержуваної продукції згідно з вашим замовленням; 
  2. Цiлiсностi упаковки;
  3. Термiна придатності на товар.

Зверніть увагу інтернет-магазин luxliss.in.ua не відповідає за внесені виробником зміни характеристики, комплектації і елементи дизайну товару. Це не є ознакою заводського браку товару.

 

Якщо ви вирішили повернути товар, зателефонуйте до нас за телефоном +380635292108. Ми розглянемо заявку протягом 14 календарних днів.
 

Контакти

+380635292108

luxliss.ua@gmail.com