Школа Luxliss Professional спеціалізується на навчанні б'юті-майстрів. Аналізуючи сьогоднішні запити індустрії краси, ми розуміємо необхідність розвивати майстрів різнобічно. Тому крім покращення профільних знань та навичок, у нашій школі увага приділяється застосуванню такого інструменту як соціальні мережі.
 
Навіщо б'юті-майстру потрібні соцмережі?
Очевидно, що у соціальних мережах знаходиться соціум, люди. З цього соціуму ви можете «виловлювати» собі клієнтів використовуючи ті самі «мережі». Розміщуючи оголошення та пости на своїх акаунтах на різних інтернет-майданчиках, ви збільшуєте шанс, що вас помітять і придбають у вас послугу або продукцію.
 
Крім цього, активне ведення своїх сторінок послужить вам для підвищення впізнаваності та довіри аудиторії. Саме досягнення довіри – це основне завдання вашої сторінки. Таким чином ви формуєте образ майстра, до якого клієнт сам захоче піти.
 
З чого починати вести соцмережі б'юті-майстру?
Обліковий запис майстра повинен представляти його портфоліо. Простою мовою – це демонстрація робіт. Найчастіше це добірка з кращих робіт, які дозволяють оцінити професіоналізм і навички майстра, а не просто дізнатися перелік послуг.

Декілька рекомендацій щодо створення портфоліо:

  • не потрібно влаштовувати «цвинтар», коли крім волосся/нігтів/бров/т.п. в обліковому записі більше нічого немає.
  • викладайте свої професійні фото, щоб клієнт зміг побачити і вас теж. Це дозволить йому зрозуміти, у кого він буде обслуговуватися.
  • діліться порадами як можна/як не можна. Таким чином ви демонструєте свою компетенцію та турботу.
  • зверніть увагу на освітлення та задный план фото/відео.
  • робіть свої публікації різноманітними за допомогоб різних способів зйомки: макрозйомка, силуети, тіні тощо.
  • виставляйте відео роботи до/після, а також процес виконання.
  • пишіть опис робіт: вказуйте цілі, які ви ставили та як їх досягали. Не забуваймо про грамотність.
  • не можна приписувати чужі нагороди. Нехай у вас портфоліо ще невелике, але ваше.
  • питайте згоди ваших моделей на розміщення фото з ними на ваших соціальних мережах.
  • не забувайте оновлювати свої роботи.

 
Даний чек-лист – це невелика частина з того, що входить до компетенції майстра нового покоління. Для досягнення максимального результату у роботі спеціалістам б'юті-сфери доводиться освоювати суміжні професії. У разі ведення соцмереж – це smm – маркетинг на різних соціальних платформах. Тому школа Luxliss Professional також впроваджує необхідні знання цього напряму при навчанні професіоналів. Запрошуємо і вас підвищити свій рівень майстерності та професіоналізму.