Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик
Укр

Серія для глибокого зволоження сухого та пошкодженого волосся. Глибоко живить і відновлює структуру волосся, роблячи його м’яким і шовковистим. Не містить сульфати, фосфати, мінеральні масла і парабени.

- шампунь м'яко та делікатно очищує шкіру голови та волосся, глибоко живить та відновлює структуру волосся, роблячи їх м'якими та шовковистими.

- зволожує надмірно сухе, ламке та грубе волосся. Його глибоко проникаюча формула поповнює вологу для більшої еластичності, керованості та блиску.

- спрей захищає волосся, зволожує і живить його, надає блиск і сяйво. Волосся стає шовковистим і слухняним. Після нанесення не змивається водою. 
811131032897
811131032910
857651007656

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Поширити у соцмережах

Серія для зволоження волосся з кокосовою олією Luxliss Moisturizing Hair Care шампунь 500 мл + кондиціонер 500 мл + спрей - термозахист з кератином 50 мл

В наявності
Артикул: 090
3 540 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань

*Доставка здійснюється по всій території України.

(при замовленні від 3500 грн доставка безкоштовна)

Доставка у відділення (до поштомату, до дверей кур'єром) Нової пошти

Відправляємо службою доставки Нова пошта на відділення, поштомату чи до дверей кур'єром  (за винятком вихідних днів). Вартість доставки – згідно з тарифами Нової пошти оплачується покупцем. Доставка займає приблизно 1-2 дні, залежно від вашого населеного пункту. При оформленні замовлення на сайті до 12:00, підтвердженні консультантом та оплаті мінімальної предоплати 200 грн відправлення відбувається того ж дня.

Часті питання:

Як змінити адресу доставки у разі необхідності?

Для того щоб змінити адресу доставки, необхідно зв’язатися з менеджером та повідомити про необхідність зміни адреси доставки або самостійно у додатку Нової пошти, якщо експрес-накладна вже оформлена та відображається.

Як я можу прослідкувати статус мого замовлення?

Вам буде відправлено номер експрес-накладної, по якому ви зможете перевірити статус посилки через додаток нової пошти.

Як отримати консультацію вашого менеджера?

Зв’язатися з менеджером можна по номеру, що вказаний на сайті.

Ви відправляєте тільки по Україні?

Так, ми відправляємо тільки по Україні.

Весь товар я отримаю однією посилкою?

Це залежить від розміру вашого замовлення. Дане питання слід узгодити з вашим менеджером.

  • Онлайн-оплата банківською карткою

Оплата здійснюється, за допомогою платіжної системи Liqpay. Для її здійснення оберіть метод платежу "Онлайн-оплата карткою". Введіть платіжні дані картки для здійснення платежу або виберіть інший зручний спосіб оплати (Google Pay, Apple Pay QR код та інші). Після введення натисніть "Оплатити".

Як повернути товар належної якості (наприклад, передумали):

1. Обмін або повернення товару можливий протягом 14 днів з моменту покупки.

2. Обмiн або повернення товару здійснюється в разі, якщо:

  • Товар не був використаний і не був ужитий; 
  • Зберiгається упаковка і комплектація товару.

3. Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту покупця протягом п'яти днів з моменту отримання товару магазином.

4. Повернення товару належної якості який ініціюється покупцем (наприклад, передумали) здійснюється через Нову пошту і оплачується за рахунок покупця.

 

Як повернути або обміняти товар неналежної якості в разі виявлення заводського дефекту (наприклад, зламалася кришка):

1. Обмін або повернення товару можливий протягом 14 днів з моменту покупки.

2. Обмiн або повернення товару здійснюється в разі якщо:

  • Товар не був використаний; 
  • Зберiгається упаковка і комплектація товару.

3. Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту покупця протягом п'яти днів з моменту отримання товару магазином.

4. Замiна бракованого товару на новий здійснюється після того, як магазин отримує бракований товар через Нову пошту від покупця.. В такому випадку всю доставку оплачує магазин.

 

Рекомендуємо при отриманні замовлення на відділенні Нової Пошти або кур'єром, уважно оглянути покупку на предмет:

  1. Вiдповiдностi переліку одержуваної продукції згідно з вашим замовленням; 
  2. Цiлiсностi упаковки;
  3. Термiна придатності на товар.

Зверніть увагу інтернет-магазин luxliss.in.ua не відповідає за внесені виробником зміни характеристики, комплектації і елементи дизайну товару. Це не є ознакою заводського браку товару.

Якщо ви вирішили повернути товар, зателефонуйте до нас за телефоном +380635292108. Ми розглянемо заявку протягом 14 календарних днів.

Контакти

+380635292108

luxliss.ua@gmail.com

Вгору