Як повернути товар належної якості (наприклад, передумали):
1. Обмін або повернення товару можливий протягом 14 днів з моменту покупки.
2. Обмiн або повернення товару здійснюється в разі якщо:
- Товар не був використаний і не був ужитий;
- Зберiгається упаковка і комплектація товару.
3. Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту покупця протягом п'яти днів з моменту отримання товару магазином.
4. Повернення товару належної якості який ініціюється покупцем (наприклад, передумали) здійснюється через Нову пошту і оплачується за рахунок покупця.
Як повернути або обміняти товар неналежної якості в разі виявлення заводського дефекту (наприклад, зламалася кришка):
1. Обмін або повернення товару можливий протягом 14 днів з моменту покупки.
2. Обмiн або повернення товару здійснюється в разі якщо:
- Товар не був використаний і не був ужитий;
- Зберiгається упаковка і комплектація товару.
3. Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту покупця протягом п'яти днів з моменту отримання товару магазином.
4. Замiна бракованого товару на новий здійснюється після того, як магазин отримує бракований товар через Нову пошту від покупця.. В такому випадку всю доставку оплачує магазин.
Рекомендуємо при отриманні замовлення на відділенні Нової Пошти або кур'єром, уважно оглянути покупку на предмет:
- Вiдповiдностi переліку одержуваної продукції згідно з вашим замовленням;
- Цiлiсностi упаковки;
- Термiна придатності на товар.
Зверніть увагу інтернет-магазин luxliss.in.ua не відповідає за внесені виробником зміни характеристики, комплектації і елементи дизайну товару. Це не є ознакою заводського браку товару.
Контакти
luxliss.ua@gmail.com