Кількість
|
Вартість
|
||
|
Застосування | Нанесіть на вологе волосся. Дбайливо масажуйте шкіру голови до утворення піни. Ретельно змийте. При необхідності повторіть процедуру. |
---|---|
Об'єм | 250 мл |
Чоловічий шампунь для щоденного догляду Luxliss Energy Moisture Daily Care Shampoo
добавить товар в список ожиданий
*Доставка здійснюється по всій території України.
(при замовленні від 3500 грн доставка безкоштовна)
Доставка у відділення (до поштомату, до дверей кур'єром) Нової пошти
Відправляємо службою доставки Нова пошта на відділення, поштомату чи до дверей кур'єром (за винятком вихідних днів). Вартість доставки – згідно з тарифами Нової пошти оплачується покупцем. Доставка займає приблизно 1-2 дні, залежно від вашого населеного пункту. При оформленні замовлення на сайті до 12:00, підтвердженні консультантом та оплаті мінімальної предоплати 200 грн відправлення відбувається того ж дня.
Часті питання:
Як змінити адресу доставки у разі необхідності?
Для того щоб змінити адресу доставки, необхідно зв’язатися з менеджером та повідомити про необхідність зміни адреси доставки або самостійно у додатку Нової пошти, якщо експрес-накладна вже оформлена та відображається.
Як я можу прослідкувати статус мого замовлення?
Вам буде відправлено номер експрес-накладної, по якому ви зможете перевірити статус посилки через додаток нової пошти.
Як отримати консультацію вашого менеджера?
Зв’язатися з менеджером можна по номеру, що вказаний на сайті.
Ви відправляєте тільки по Україні?
Так, ми відправляємо тільки по Україні.
Весь товар я отримаю однією посилкою?
Це залежить від розміру вашого замовлення. Дане питання слід узгодити з вашим менеджером.
- Онлайн-оплата банківською карткою
Оплата здійснюється, за допомогою платіжної системи Liqpay. Для її здійснення оберіть метод платежу "Онлайн-оплата карткою". Введіть платіжні дані картки для здійснення платежу або виберіть інший зручний спосіб оплати (Google Pay, Apple Pay QR код та інші). Після введення натисніть "Оплатити".
- Передплата за номером рахунку
Під цим способом передбачається обов'язкова передоплата у розмірі 200 грн або повна оплата за товар перед відправкою на пошту. Замовлений товар буде надіслано за вказаними отримувачем реквізитами. Залишок оплаты за товар і доставку здійснюється отримувачем у відділені або додатку Нової Пошти.
Передплата здійснюється на рахунок, надісланий менеджером після оформлення замовлення.
Зверніть увагу, що Нова Пошта стягує комісію від суми платежу! Докладніше за посиланням https://novapay.ua/pisljaplata.
Як повернути товар належної якості (наприклад, передумали):
1. Обмін або повернення товару можливий протягом 14 днів з моменту покупки.
2. Обмiн або повернення товару здійснюється в разі, якщо:
- Товар не був використаний і не був ужитий;
- Зберiгається упаковка і комплектація товару.
3. Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту покупця протягом п'яти днів з моменту отримання товару магазином.
4. Повернення товару належної якості який ініціюється покупцем (наприклад, передумали) здійснюється через Нову пошту і оплачується за рахунок покупця.
Як повернути або обміняти товар неналежної якості в разі виявлення заводського дефекту (наприклад, зламалася кришка):
1. Обмін або повернення товару можливий протягом 14 днів з моменту покупки.
2. Обмiн або повернення товару здійснюється в разі якщо:
- Товар не був використаний;
- Зберiгається упаковка і комплектація товару.
3. Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту покупця протягом п'яти днів з моменту отримання товару магазином.
4. Замiна бракованого товару на новий здійснюється після того, як магазин отримує бракований товар через Нову пошту від покупця.. В такому випадку всю доставку оплачує магазин.
Рекомендуємо при отриманні замовлення на відділенні Нової Пошти або кур'єром, уважно оглянути покупку на предмет:
- Вiдповiдностi переліку одержуваної продукції згідно з вашим замовленням;
- Цiлiсностi упаковки;
- Термiна придатності на товар.
Зверніть увагу інтернет-магазин luxliss.in.ua не відповідає за внесені виробником зміни характеристики, комплектації і елементи дизайну товару. Це не є ознакою заводського браку товару.
Якщо ви вирішили повернути товар, зателефонуйте до нас за телефоном +380635292108. Ми розглянемо заявку протягом 14 календарних днів.
Контакти
luxliss.ua@gmail.com