Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик
Укр

Кератинова серія  у своєму складі містить кератин, який підтримує ефект рівного та гладенького волосся. 
- шампунь дбайливо очищає волосся, насичуючи їх кератиновими протеїнами, містить кератин, арганову олію та пом'якшуючі компоненти. Шампунь підхоить для нормального та жирного типу шкіри.
- кондиціонер містить арганову олію та цілу систему поповнення вологи і живлення волосся, роблячи їх здоровими, блискучими, еластичними та менш ламкими.

-  сироватка ефективно зволожує волосся природним шляхом і захищає їх від шкідливого впливу навколишнього середовища, термічного впливу і хімічних пошкоджень.

- помадка  додає блиску та шовковистості, зволожує та відновлює пошкоджене волосся, не обтяжує, запобігає посіченню кінчиків волосся, забезпечує термозахист.
811131035584
811131035591
811131036130
811131036147

Вау я даже в захваті від люксліс я користуюсь і мені все так подобається я пробувала і цвітну і золоту лінейку вони круті а ще саме більше мені подобається так це посадка вона найкрутіша
Відповісти
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Поширити у соцмережах

Кератиновий догляд для всіх типів волосся Luxliss Keratin Care, шампунь 250 мл + кондиціонер 200 мл + сироватка 50 мл + помадка 145 мл

Немає в наявності
Артикул: 061
3 485 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Повідомити, коли з'явиться
Войдите на сайт чтобы
добавить товар в список ожиданий

*Доставка здійснюється по всій території України.

(при замовленні від 3500 грн доставка безкоштовна)

Доставка у відділення (до поштомату, до дверей кур'єром) Нової пошти

Відправляємо службою доставки Нова пошта на відділення, поштомату чи до дверей кур'єром  (за винятком вихідних днів). Вартість доставки – згідно з тарифами Нової пошти оплачується покупцем. Доставка займає приблизно 1-2 дні, залежно від вашого населеного пункту. При оформленні замовлення на сайті до 12:00, підтвердженні консультантом та оплаті мінімальної предоплати 200 грн відправлення відбувається того ж дня.

Часті питання:

Як змінити адресу доставки у разі необхідності?

Для того щоб змінити адресу доставки, необхідно зв’язатися з менеджером та повідомити про необхідність зміни адреси доставки або самостійно у додатку Нової пошти, якщо експрес-накладна вже оформлена та відображається.

Як я можу прослідкувати статус мого замовлення?

Вам буде відправлено номер експрес-накладної, по якому ви зможете перевірити статус посилки через додаток нової пошти.

Як отримати консультацію вашого менеджера?

Зв’язатися з менеджером можна по номеру, що вказаний на сайті.

Ви відправляєте тільки по Україні?

Так, ми відправляємо тільки по Україні.

Весь товар я отримаю однією посилкою?

Це залежить від розміру вашого замовлення. Дане питання слід узгодити з вашим менеджером.

  • Онлайн-оплата банківською карткою

Оплата здійснюється, за допомогою платіжної системи Liqpay. Для її здійснення оберіть метод платежу "Онлайн-оплата карткою". Введіть платіжні дані картки для здійснення платежу або виберіть інший зручний спосіб оплати (Google Pay, Apple Pay QR код та інші). Після введення натисніть "Оплатити".

Як повернути товар належної якості (наприклад, передумали):

1. Обмін або повернення товару можливий протягом 14 днів з моменту покупки.

2. Обмiн або повернення товару здійснюється в разі, якщо:

  • Товар не був використаний і не був ужитий; 
  • Зберiгається упаковка і комплектація товару.

3. Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту покупця протягом п'яти днів з моменту отримання товару магазином.

4. Повернення товару належної якості який ініціюється покупцем (наприклад, передумали) здійснюється через Нову пошту і оплачується за рахунок покупця.

 

Як повернути або обміняти товар неналежної якості в разі виявлення заводського дефекту (наприклад, зламалася кришка):

1. Обмін або повернення товару можливий протягом 14 днів з моменту покупки.

2. Обмiн або повернення товару здійснюється в разі якщо:

  • Товар не був використаний; 
  • Зберiгається упаковка і комплектація товару.

3. Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту покупця протягом п'яти днів з моменту отримання товару магазином.

4. Замiна бракованого товару на новий здійснюється після того, як магазин отримує бракований товар через Нову пошту від покупця.. В такому випадку всю доставку оплачує магазин.

 

Рекомендуємо при отриманні замовлення на відділенні Нової Пошти або кур'єром, уважно оглянути покупку на предмет:

  1. Вiдповiдностi переліку одержуваної продукції згідно з вашим замовленням; 
  2. Цiлiсностi упаковки;
  3. Термiна придатності на товар.

Зверніть увагу інтернет-магазин luxliss.in.ua не відповідає за внесені виробником зміни характеристики, комплектації і елементи дизайну товару. Це не є ознакою заводського браку товару.

Якщо ви вирішили повернути товар, зателефонуйте до нас за телефоном +380635292108. Ми розглянемо заявку протягом 14 календарних днів.

Контакти

+380635292108

luxliss.ua@gmail.com

Вгору