Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик
Укр

- Шампунь розроблений для захисту фарбованого волосся від знебарвлення. Містить арганову олію, олію кіноа та троянди, які зволожують волосся, антиоксиданти допомагають захистити його від негативного впливу фарбування та освітлення. М'яко, але ефективно очищає волосся від коренів до кінчиків, підсилює яскравість кольору, надає сяйво та глянцевий блиск.

- Кондиціонер розроблений для захисту фарбованого волосся від знебарвлення. Містить арганову олію, олію кіноа та троянди, які зволожують волосся, а антиоксиданти допомагають захистити його від стресу, пов'язаного з фарбуванням та освітленням. Розплутує і пом'якшує волосся, щоб воно легко розчісувалося, посилює яскравість кольору, надає йому сяйва і глянцевого блиску. 

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Поширити у соцмережах

Набір догляду для захисту кольору фарбованого волосся Luxliss Color Protect шампунь 300 мл + кондиціонер 300 мл

В наявності
Артикул: 108
1 600 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань

*Доставка здійснюється по всій території України.

(при замовленні від 3500 грн доставка безкоштовна)

Доставка у відділення (до поштомату, до дверей кур'єром) Нової пошти

Відправляємо службою доставки Нова пошта на відділення, поштомату чи до дверей кур'єром  (за винятком вихідних днів). Вартість доставки – згідно з тарифами Нової пошти оплачується покупцем. Доставка займає приблизно 1-2 дні, залежно від вашого населеного пункту. При оформленні замовлення на сайті до 12:00, підтвердженні консультантом та оплаті мінімальної предоплати 200 грн відправлення відбувається того ж дня.

Часті питання:

Як змінити адресу доставки у разі необхідності?

Для того щоб змінити адресу доставки, необхідно зв’язатися з менеджером та повідомити про необхідність зміни адреси доставки або самостійно у додатку Нової пошти, якщо експрес-накладна вже оформлена та відображається.

Як я можу прослідкувати статус мого замовлення?

Вам буде відправлено номер експрес-накладної, по якому ви зможете перевірити статус посилки через додаток нової пошти.

Як отримати консультацію вашого менеджера?

Зв’язатися з менеджером можна по номеру, що вказаний на сайті.

Ви відправляєте тільки по Україні?

Так, ми відправляємо тільки по Україні.

Весь товар я отримаю однією посилкою?

Це залежить від розміру вашого замовлення. Дане питання слід узгодити з вашим менеджером.

  • Онлайн-оплата банківською карткою

Оплата здійснюється, за допомогою платіжної системи Liqpay. Для її здійснення оберіть метод платежу "Онлайн-оплата карткою". Введіть платіжні дані картки для здійснення платежу або виберіть інший зручний спосіб оплати (Google Pay, Apple Pay QR код та інші). Після введення натисніть "Оплатити".

 

  • Передплата за номером рахунку

Під цим способом передбачається обов'язкова передоплата у розмірі 200 грн або повна оплата за товар перед відправкою на пошту. Замовлений товар буде надіслано за вказаними отримувачем реквізитами. Залишок оплаты за товар і доставку здійснюється отримувачем у відділені або додатку Нової Пошти.
Передплата здійснюється на рахунок, надісланий менеджером після оформлення замовлення.

 

Зверніть увагу, що Нова Пошта стягує комісію від суми платежу! Докладніше за посиланням https://novapay.ua/pisljaplata.

Як повернути товар належної якості (наприклад, передумали):

1. Обмін або повернення товару можливий протягом 14 днів з моменту покупки.

2. Обмiн або повернення товару здійснюється в разі, якщо:

  • Товар не був використаний і не був ужитий; 
  • Зберiгається упаковка і комплектація товару.

3. Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту покупця протягом п'яти днів з моменту отримання товару магазином.

4. Повернення товару належної якості який ініціюється покупцем (наприклад, передумали) здійснюється через Нову пошту і оплачується за рахунок покупця.

 

Як повернути або обміняти товар неналежної якості в разі виявлення заводського дефекту (наприклад, зламалася кришка):

1. Обмін або повернення товару можливий протягом 14 днів з моменту покупки.

2. Обмiн або повернення товару здійснюється в разі якщо:

  • Товар не був використаний; 
  • Зберiгається упаковка і комплектація товару.

3. Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту покупця протягом п'яти днів з моменту отримання товару магазином.

4. Замiна бракованого товару на новий здійснюється після того, як магазин отримує бракований товар через Нову пошту від покупця.. В такому випадку всю доставку оплачує магазин.

 

Рекомендуємо при отриманні замовлення на відділенні Нової Пошти або кур'єром, уважно оглянути покупку на предмет:

  1. Вiдповiдностi переліку одержуваної продукції згідно з вашим замовленням; 
  2. Цiлiсностi упаковки;
  3. Термiна придатності на товар.

Зверніть увагу інтернет-магазин luxliss.in.ua не відповідає за внесені виробником зміни характеристики, комплектації і елементи дизайну товару. Це не є ознакою заводського браку товару.

Якщо ви вирішили повернути товар, зателефонуйте до нас за телефоном +380635292108. Ми розглянемо заявку протягом 14 календарних днів.

Контакти

+380635292108

luxliss.ua@gmail.com

Вгору